
Ресвератролот, кој се содржи во црвенотот вино, може двојно да го зголеми ефектот на вашата диета.
Диетите се поврзуваат со строга забрана за консумирање алкохол, но најновите истражувања, направени од група американски истражувачи, го покажале токму спротивното.
Имено, една чаша црвено вино може позитивно да влије на одржувањето на фигура и да ги намали последиците од недоволното движење како предуслов за витка фигура.
За тоа е одговорено органското соединение - ресвератрол кое се содржи во црвеното вино. Тоа може двојно да го зголеми ефектот на диетата и истовремено да помогне како превенција од последиците на недоволно движење, тврдат американските експерти.
NotForMen препорака: 4 причини за чаша вино на ден
Мислењето дека алкохолот дебелее, досега се должеше на статистичкиот податок дека во светот, алкохоличарите навистина имаат зголемена тежина, но новите резултати сведочат дека умереното консумирање, помага токму во спротивното - намалување на вишокот килограми.
Имено, антиоксидансите кои се наоѓаат во некои алкохолни пијалоци, особено во виното, делуваат благотворно на организмот и го забрзуваат метаболизамот, а тоа во никој случај не може да биде причина за појава на некои болести како што е дијабетесот, се наведува во истражувањето.
Научниците предупредуваат дека на човечкиот организам му е неопходна физичка активност, а ова дополнително важи за борбата со прекумерната телесна тежина, но во одредени услови, кога тоа не е возможно, ресвератролот од црвеното вино може да помогне во тоа.
Затоа, студениот период кој не нуди инспирација за доволно движење, искористете го за бокал квалитено црвено вино кое слободно можете да го вклучите во вашата диета.
















































